Зміст та дата проведення тематичних атестацій з предмета
«Українська література»
в групах підготовки інтегрованих
професій:
«Електрогазозварник,електрозварник на
автоматичних та напівавтоматичних машинах»,
«Кухар,кондитер»,
« Машиніст крана,
кранівник-стропальник».
.
№
тем
|
№
п\п
|
Найменування теми
|
Тема уроку
|
К-ть
год.
|
Домашнє завдання
|
дата,№ групи
|
|||||
І курс, І семестр
|
|||||||||||
І.
|
1.
|
Вступ.
Українська література др. пол.
ХІХ ст.
|
Українська література др. пол.
ХІХ ст. в контексті розвитку суспільства певного часу.
|
1
1
|
Відп.на пит.записані у зошиті.
|
||||||
ІІ.
|
2.
|
ЛІТЕРАТУРА 70-90-х
років ХІХ ст.
|
Складні
суспільно-політичні умови розвитку. Новий етап національно-визвольного руху.
|
8
1
|
Визначити суспільно - політичні
умови розвитку літератури.
|
||||||
3.
|
Іван Нечуй-Левицький.
Життєвий і
творчий шлях. Загальна характеристика творчості.
|
1
|
Читати повість «Кайдашева
сім’я».
|
||||||||
4.
|
«Кайдашева сім’я” – соціально-побутова
повість-хроніка.
|
1
|
Проаналізувати характери головних героїв.
|
||||||||
5.
|
Колоритні людські характери в повісті «Кайдашева
сім’я”.
|
1
|
Висловити власну думку про українську ментальність
|
||||||||
6.
|
Панас
Мирний. Життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.
|
1
|
Скласти хронологічну таблицю життя.
|
||||||||
7.
|
“Хіба
ревуть воли, як ясла повні?”
Перший соціально-психологічний роман в українській
літературі, співавторство з І.Біликом.
|
1
|
Схарактеризувати образи-персонажів, зокрема Чіпку, простежити еволюцію
його поведінки.
|
||||||||
8.
|
Широта представлення народного життя. Типове й
екстремальне у долі головного героя роману.
|
1
|
Аргументовано висловлювати власну думку про життєвий вибір Чіпки.
|
||||||||
9.
|
Жіночі образи, утвердження
народних поглядів на духовне здоров’я
людини.
ТЛ: соціально-психологічний
роман.
|
1
|
Виконання творчої роботи за
обраною темою.
|
||||||||
ІІІ.
|
10.
|
Українська драматургія і театр 70–90-х рр. ХІХ ст.
|
Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що стало
«школою життя».
Розвиток драматургії.
|
17
1
|
Визначити авторів та основні драматичні твори, написані для професійного
українського театру.
|
||||||
11.
|
Іван
Карпенко-Карий. Життєвий і творчий шлях. Багатогранність діяльності.
|
1
|
Скласти хронологічну таблицю життя.
|
||||||||
12.
|
І.Карпенко-Карий. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя.
|
1
|
Читати комедія «Мартин Боруля».
|
||||||||
13.
|
Психологічна переконливість
розкриття образу Мартина Борулі.
Значення творчості І.Карпенка-Карого.
|
1
|
Визначити головний конфлікт твору.
|
||||||||
14.
|
Михайло Старицький. Життєвий і творчий шлях.
Багатогранність діяльності письменника.
|
1
|
Характеристика образів повісті
«Оборона Буші».
|
||||||||
15.
|
Іван Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність
діяльності в українській культурі.
|
1
|
Біографію митця, окреслити основні
сфери його багатогранної діяльності.
|
||||||||
16.
|
Франко-перекладач. Значення творчості для розвитку української
літератури, у пробудженні національної самосвідомості.
|
1
|
Відп.на пит.записані у зошиті
|
||||||||
17.
|
Лірика збірки “З вершин і низин”. Загальне уявлення про композицію
збірки.
|
1
|
Пояснити багатозначність понять “вершини” і “низини” у назві збірки.
|
||||||||
18.
|
Відродження; символ вічної жіночності,
материнства, краси; суперечки про роль краси і користі (“Сікстинська
мадонна”).
|
1
|
Аналізувати поезії, вміти визначити і пояснити символіку “Гімну”.
|
||||||||
19.
|
Поетична збірка “Зів’яле листя” : “Безмежнеє
поле...”, “Ой ти, дівчино, з горіха зерня”, “Чого являєшся мені...”. Місце любовної теми у творчості І.Франка.
|
1
|
Вивчити напам’ять вірш.
|
||||||||
20.
|
Філософська і громадянська поезія.
“Декадент” – поетичне кредо І.Франка.
|
1
|
Характеризувати вірш “Декадент”,
власні роздуми про мету і сенс художньої творчості людини.
|
||||||||
21.
|
Поема “Мойсей” – одна з вершин творчості І.Франка.
|
1
|
З’ясувати основну сюжетну лінію твору, визначати найнапруженіші
фрагменти.
|
||||||||
22.
|
Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її
провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті.
|
1
|
Розкрити алегоричність образу Мойсея, передати зміст його сумнівів,
роздумів і сформулювати резюме цих роздумів.
|
||||||||
23.
|
Проза І.Франка. Ідеї, проблеми прозової
творчості. Місце у творчості повісті «Перехресні стежки».
|
1
|
Назвати основні прозові твори митця, схарактеризувати їхню тематику.
|
||||||||
24.
|
Роль І.Франка у розвитку драматургії
і театру.
(«Украдене щастя»).
|
1
|
Підготуватись до написання
творчої роботи.
|
||||||||
25.
|
Творча робота про життєве
покликання людини.
|
1
|
Повторити теорію літератури.
|
||||||||
26.
|
Борис Грінченко. “Каторжна” . Життя і різножанрова творчість. Багатогранність
діяльності.
|
1
|
Розглянути зміст оповідання
“Каторжна”.
|
||||||||
ІV.
|
27.
|
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
10-х років ХХ ст.
|
Основні риси українського модернізму (О. Кобилянська, М. Коцюбинський, В.
Стефаник, Леся Українка, М. Вороний, В. Винниченко).
|
5
1
|
Відп.на пит.записані у зошиті.
|
||||||
28.
|
Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр
новели у творчості письменника.
|
1
|
Зазначити основні події життєвого і творчого шляху письменника.
|
||||||||
29.
|
Значення стильового новаторства
М.Коцюбинського для української літератури.
|
1
|
Схарактеризувати новелістичний твір.
|
||||||||
30.
|
Психологічна новела М.Коцюбинського “Intermezzo” з жанровими ознаками “поезії у прозі”.
|
1
|
Визначити проблематику “Intermezzo”, пояснити глибокий психологізм
новели.
|
||||||||
31.
|
Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні
образив новелі М.Коцюбинського “Intermezzo”.
|
1
|
Пояснити образи і символи твору, аналізувати образи.
|
||||||||
32.
|
Творча робота.Твір.
|
1
|
Дібрати та проаналізувати твори поетів Криворіжжя.
|
||||||||
V.
|
33.
|
Література рідного краю
|
Література рідного краю.
|
1
|
Дібрати та проаналізувати твори поетів Криворіжжя.
|
||||||
34.
|
Підсумковий урок за І семестр.
|
1
|
Читати програмові твори.
|
||||||||
Всього за І курс, І семестр 34
години
|
|||||||||||
І курс, ІІ семестр
|
|||||||||||
35.
|
Повість М.Коцюбинського “Тіні забутих
предків”.
Трагічна доля Івана й Марічки
як наслідок суперечності між мрією та дійсністю.
|
Розкрити пантеїзм світобачення героїв.
|
|||||||||
Фольклорне тло твору “Тіні
забутих предків”. Образи й символи твору.
|
Схарактеризувати мовний колорит повісті.
|
||||||||||
36.
|
Ольга
Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці.
|
1
|
Зазначити основні віхи життєвого і творчого шляху О.Кобилянської.
|
||||||||
37.
|
“Земля” – психологічне трактування
вічних проблем: людини і землі, злочину та кари на українському матеріалі.
|
1
|
Читати повість “Земля”.
|
||||||||
38.
|
Модерністська проблема сакрально-містичного зв’язку людини із землею у
повісті “Земля”.
|
1
|
Визначати основні проблеми твору.
|
||||||||
39.
|
Трагічна історія родини Федорчуків – новітня інтерпретація християнського
мотиву братовбивства.
|
1
|
Схарактеризувати образи-персонажі у їхньому порівнянні.
|
||||||||
40.
|
Глибокий психологізм і
символізм твору як новаторство О.Кобилянської.
ТЛ: взаємопроникнення
літературних родів.
|
1
|
Пояснити
композиційно-характеротворчий принцип контрасту.
|
||||||||
41.
|
Василь
Стефаник. Життя і творчість. Творча співдружність В.Стефаника з Л.Мартовичем і
Марком Черемшиною (“покутська трійця”).
|
1
|
Основні віхи життєвого і
творчого шляху письменника.
|
||||||||
42.
|
Василь Стефаник. “Камінний
хрест” – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору.
ТЛ: експресіонізм.
|
1
|
Схарактеризувати образ головного героя Івана Дідуха.
|
||||||||
43.
|
Василь Стефаник. «Камінний
хрест» – уособлення долі людини.
|
1
|
Відп.на пит.записані у зошиті.
|
||||||||
44.
|
Василь Стефаник. Новела
“Новина”, її ідейний зміст, художня майстерність, образ Гриця Летючого.
|
Скласти хронологічну таблицю життя Л. Українки.
|
|||||||||
45.
|
Леся Українка. Життєвий і
творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні
світобачення письменниці.
|
1
|
Основні віхи життєвого і творчого шляху письменниці.
|
||||||||
46.
|
Збірка поезій «На крилах пісень», основні цикли поезій.
|
1
|
Розкрити основні теми і мотиви віршів, схарактеризувати композиційні й
ритмомелодичні особливості.
|
||||||||
47.
|
Леся Українка «Contra spem
spero!” як світоглядна декларація сильної вольової особистості.
|
1
|
Знайти біблійні мотиви і образи у вірші “І ти колись..» боролась, мов
Ізраїль...”, пояснити їх.
|
||||||||
48.
|
Громадянська лірика (“І все-таки до тебе думка лине...”). Філософська
лірика (“To be or not to be?..”).
|
1
|
Відп.на пит. записані у зошиті.
|
||||||||
49.
|
Пейзажна та інтимна лірика Лесі Українки.
|
Вивчити напам’ять вірш.
|
|||||||||
50.
|
Драма-феєрія “Лісова
пісня”. Фольклорно-міфологічна основа сюжету.
|
1
|
Визначити основні проблеми, порушені в “Лісовій пісні.
|
||||||||
51.
|
Символічність образів Мавки і дядька Лева –
уособлення духовності і краси.
|
1
|
Підготувати власне судження про
життя і творчість Лесі Українки.
|
||||||||
52.
|
Особливості неоромантизму Лесі
Українки.
|
Відп.на пит.записані у зошиті.
|
|||||||||
53.
|
Микола
Вороний. Життя і творчість, багатогранна діяльність.
|
1
|
Основні віхи життєвого і творчого шляху письменника.
|
||||||||
54.
|
Зміст і художні особливості поезії М.Вороного. Його творчість – перша
декларація ідей і форм символізму.
|
1
|
Характеризувати тематику і проблематику віршів М.Вороного, визначати їхні
жанрові і ритмомелодичні особливості.
|
||||||||
55.
|
Вірш “Іванові Франкові”, заклик рівнятися на модерністські течії в новій
літературі.
|
Розкрити філософський підтекст віршів.
|
|||||||||
56.
|
Олександр Олесь. Життя і творчість, світоглядні
переконання.
|
1
|
Скласти хронологічну таблицю життя.
|
||||||||
57.
|
Неоромантичні, символістські тенденції у
творчості Олександра Олеся.
|
1
|
Визначити провідні мотиви поезій.
|
||||||||
58.
|
Символізм драматичного етюду “По дорозі в Казку” Олександра Олеся.
ТЛ: драматичний етюд.
|
1
|
Вивчити напам’ять: одну з
поезій (на вибір).
|
||||||||
59.
|
Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокою дійсністю.
Спорідненість твору О.Олеся із філософською поемою І. Франка “Мойсей”.
|
З’ясувати основну сюжетну лінію
твору, визначати найнапруженіші фрагменти.
|
|||||||||
60.
|
Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська
і політична діяльність.
Прозові і драматичні твори.
|
1
|
Скласти хронологічну таблицю життя.
|
||||||||
61.
|
Володимир Винниченко. Ідейно-стильові особливості збірки
“Краса і сила”.
|
1
|
Відп.на пит.записані у зошиті.
|
||||||||
62.
|
Перший український науково-фантастичний роман “Сонячна машина” В. Винни-ченка.
|
1
|
Означити місце В.Винниченка в українській та світовій літературі.
|
||||||||
63.
|
Популярність Винниченка -
драматурга на світовій сцені. Новела
“Момент”.
|
1
|
Розкрити філософський підтекст новели.
|
||||||||
64.
|
Творча
робота
|
1
|
Повторити вивчений матеріал.
|
||||||||
VІ.
|
65.
|
Письменники
кінця XIX – початку XX ст. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1920-1930 рр.
|
Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної
культури.
|
1
|
Зазначити історичні та суспільні умови розвитку літератури в ХХ ст.
|
||||||
66.
|
Павло Тичина. Найбільший модерніст 20-х років.
|
1
|
Розповідати про трагізм творчої
долі П.Тичини.
|
||||||||
67.
|
Феномен “кларнетизму” Павла Тичини (зб. «Сонячні кларнети»)..
|
1
|
Вивчити напам’ять: “Арфами, арфами...”, “О панно Інно...”
|
||||||||
68.
|
Авангардні тенденції в українській поезії 1920-х років. Михайль Семенко.
|
1
|
Пояснити розуміння термінів “авангард”, “футуризм”, «деструкція».
|
||||||||
69.
|
Група київських “неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію,
класичну форму вірша.
|
1
|
Скласти хронологічну таблицю життя М. Рильського, М. Зерова.
|
||||||||
70.
|
Євген Плужник - провідний поеті
«розстріляного відродження”.
|
1
|
Скласти хронологічну таблицю життя.
|
||||||||
71.
|
Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми української прози 20-х
років, її представників.
|
1
|
Аналізувати вірші, виділяти основні мотиви, настрої.
|
||||||||
72.
|
Життєвий і творчий шлях Миколи Хвильового. Романтичність світобачення.
|
1
|
Скласти хронологічну таблицю життя.
|
||||||||
73.
|
Тематичне і стильове розмаїття М.Хвильового.
“Я (Романтика)” - новела про добро і зло.
|
1
|
Визначати жанр твору, відрізняти реальне і уявне в ньому.
|
||||||||
74.
|
Григорій Косинка - трагічна доля митця.
|
1
|
Скласти хронологічну таблицю життя.
|
||||||||
75.
|
Змалювання строкатої картини життя крізь призму долі й душі людини в
творах Г. Косинки.
|
1
|
Читати новелу «В житах».
|
||||||||
76.
|
Г.Косинка “В житах” - зупинена
мить, пошуки порушеної гармонії.
|
1
|
Дібрати твори поетів Криворіжжя.
|
||||||||
VІІ.
|
77.
|
Література рідного краю
|
Література рідного краю
|
1
|
Підготуватись до творчої роботи.
|
||||||
78.
|
Творча робота.
|
1
|
Підготувати творче завдання.
|
||||||||
79.
|
Творча робота.
|
1
|
Повторити вивчений матеріал.
|
||||||||
80.
|
Підсумковий урок за ІІ семестр.
|
1
|
Читати програмові твори.
|
||||||||
Всього за І курс, ІІ семестр 80
годин
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий